- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (15.07.2021, 04:55)
-
Laura Buciu
Laura Buciu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Româncele alocă mai mulţi bani pentru produse cosmetice de calitate după pandemie
- Româncele alocă până la 500 de lei lunar pentru produsele cosmetice şi rutina de îngrijire personală, calitatea fiind principalul argument, arată un sondaj realizat de Esteto.ro
- 30% din achiziţiile de cosmetice sunt realizate din magazine online de specialitate
617 afișări
Sursa foto: Mediafaxfoto
Peste trei sferturi dintre românce alocă lunar între 100 şi 500 de lei pentru achiziţia de produse cosmetice şi pentru rutina de îngrijire personală, potrivit unui sondaj Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezenţă regională, în România, Ungaria şi Bulgaria.
În ultimul an, magazinele online de specialitate au urcat în topul preferinţelor femeilor atunci când vine vorba de locul de unde au cumpărat produsele cosmetice şi de îngrijire personală. Aproape 30% dintre respondenţi au afirmat că preferă acest canal de vânzări, fiind una dintre cele mai mari schimbări în comportamentul de consum determinat de pandemia de COVID-19. Anterior, supermarketurile, hipermarketurile şi magazinele online de specialitate erau la egalitate în preferinţele consumatorilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum definești fericirea? Dr. Alphonsus Obayuwana a găsit o formulă pentru a-ți calcula nivelul de fericire
-
Îngrijorare în Israel privind posibile mandate de arestare emise de CPI împotriva unor oficiali
-
SUA şi Marea Britanie îndeamnă Hamas să accepte propunerea israeliană de armistiţiu
-
Uciderea a doi soldaţi ucraineni în Germania ar putea fi de natură politică, afirmă procurorii
Mai mult, aproape jumătate dintre respondenţi, (47%) fac săptămânal achiziţii online, semn că această modalitate de cumpărare este tot mai utilizată, doar sub 1% dintre respondenţi menţionând că nu au făcut niciodată o achiziţie online. Cât priveşte modalitatea de plată, 66% dintre respondenţi optează, în continuare, pentru plata ramburs, cash, la livrarea produselor.
Şampoanele, balsamurile pentru păr, gelurile de duş, pasta de dinţi, parfumurile, vopselele de păr, soluţiile antiperspirante, cremele şi loţiunile hidratante şi săpunul pentru mâini sunt produsele cosmetice şi de îngrijire cel mai cumpărate în ultimul an, potrivit aceluiaşi sondaj. Iar cremele hidratante, antiperspirantele, gelurile de duş, săpunurile şi parfumurile sunt produsele nelipsite din rutina zilnică a româncelor.
În ultimul an, pandemia a schimbat şi frecvenţa cu care femeile au accesat serviciile saloanelor de înfrumuseţare, aproape jumătate dintre respondenţi recunoscând că au accesat mai rar astfel de servicii, iar 21% spun că nu au mai mers deloc la saloanele de beauty în ultimul an.
A crescut însă, în acest context, dorinţa de a achiziţiona produse de calitate - acesta fiind indicatorul principal avut în vedere de femeile din România atunci când cumpără produse cosmetice şi de îngrijire personală.
Astfel, potrivit sondajului, 35% dintre respondenţi ţin cont, în primul rând, de calitatea produselor atunci când fac astfel de cumpărături, iar 16% dintre respondenţi indică preţul ca fiind argument principal în procesul de achiziţie. Urmează, în ordine, brandul (15%), necesitatea (12%) şi ofertele/promoţiile (6%) ca fiind motivele principale de achiziţie indicate de către femei.
Sondajul de opinie citat a fost realizat în mediul online, la solicitarea Esteto.ro, la finalul lunii mai 2021, pe un eşantion de 4.995 de respondenţi (98% femei, 2% bărbaţi), cu vârste peste 18 ani, din mediul urban (70%) şi rural (30%). Marja de eroare a sondajului este de +/- 2%.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Un spital din Spania ridică moralul pacienților de la ATI cu ajutorul unor câini. Cum le schimbă patrupezii starea emoțională
Citește pe www.zf.ro: Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Citește pe www.zf.ro: Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum alegi o dietă echilibrată? Chef Alex Strugari: „Corpului îi este necesar un aport de vitamina B, pe care îl poate lua doar din carne”
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BREAKING | Florin Piersic a fost operat de urgență, după ce i s-a făcut rău în timpul unui spectacol 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe